Olin viikonloppuna Rautalammella (ei siis Rautavaaralla niinkun kirjoitin viimeksi) ryhmänäytelyssä kehätoimitsijana.

Tosi paljon jännitti kun Hennan kanssa aamulla 7.00 lähdettiin ajelemaan. Minä sain jaella nauhoja ja huudella numeroita ja kirjoittaa arvosteluja. Päivä meni tosi nopeasti.

Hennallakin oli ollut kivaa ja hänkin sai tehdä kaikkia samoja kun minäkin, olimme eri kehissä. Minä jouduin jopa esittämään yhden jämtlanninpystykorvan kun vanhahko miesomistaja ei jaksanut juosta koiran kanssa tarpeeksi nopsaan että liikkeet näkisi niin minun kehän tuomari (Jaana Hartus) otti siltä remmin ja antoi sen minun käteen ja sanoi, että menehän sinä pari kierrosta juosten!! Eli kaikenlaista sain tehdä! Tuomari oli muuten tosi mukava. 

Duunia pukkaa... seuraava kehäkeikka on Äänekosken ryhmiksessä 2.5. ja Varkaudessa lauantaina 16.5.

Ensiviikon maanantaina me mennään Luolat tutuksi-päiviä viettämään Tuusniemelle. Siellä me tavataan kettu ja pari ammattimiestä jotka yrittää saada Kerttua haukkumaan!! Vilma ei voi nyt osallistua kun sillä on vielä juoksut päällä. Tuon päivän järjestää saksanmetsätysterrierit.

Tänään oli agieskarin teoriaosuus. Minä olen siinä ryhmässä vetäjänä.. haastetta 16 koirakon verran. Minulla on kaverina toinen agility-harrastaja Elisa Kärkkäinen. Tämä onkin ensimmäinen kerta kun toimin itse kouluttajana.